maandag 15 maart 2010

Gesprek met begeleiding ^^,

Het begeleidend gesprek is net geweest. Volgens Rick gaat het wel goed. Ik heb het prototype laten zien en hem verteld over de nieuwste ontwikkelingen.

Hij vroeg of we denken dat we het gaan redden. Ik heb gezegd dat ik denk van wel maar dat ik het pas echt kan zeggen als we de playtests gedaan hebben.

Hij adviseerde ook om de sfx op te nemen :P. Dus maybe moeten we dat maar laat op een avond in een goede bui doen ofzo XD.

Ik heb afgesproken voor volgende week maandag. Maar mochten we er geen behoefte aan hebben kunnen we hem er tijdig over mailen en gewoon doorwerken. Laat dus ff weten wat jullie vinden :).

edit: Rick sprak me net aan dat hij het anders wou doen. We spreken niet af volgende week maandag maar we kunnen hem mailen als we wel een gesprek willen. We kunnen hem zoiezo een link naar de dropbox geven zodat hij zo de voortgang kan zien :). Dus laat maar weten wat jullie willen doen ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten