dinsdag 16 februari 2010

Conceptdoc v1 op dropbox


Hello fellow sensei's^^,
De zeer ruwe eerste versie van het concept doc staat op de dropbox in de map concept ;)
Ik heb nog lang niet alles uitgewerkt. Maar wat we besproken hebben staat er op.

De belangrijkste toevoeging die jullie zullen zien is denk ik de depressieve staat. Dit is een staat waar ik bedacht dat de plant in beland als het een overdosis gehad heeft. Je kan deze staat uit komen maar dat is wel lastig. De symboliek lijkt me duidelijk.

Ik liep jullie mis vandaag vanwegen de lessen. De docent heeft me echter in gelicht over wat jullie gedaan hadden. Dat was precies waar ik met het concept doc mee bezig was dus dat was handig.

Ik heb paul ook nog ff gesproken waarin we het vooral over de kern hadden en het delen van de bonsais om dialogen tussen vrienden op gang te brengen. Dit had ik al behandeld in het conceptdoc maar ik heb nog niks vastgesteld. Ik vind dat wel een belangrijk uitgangspunt voor onze game. Dat ze elkaar ook leren doormiddel van het spel over verstandig gebruik ^^.

Voor zover ik wist was de docent wel enthousiast hij heeft het ook erg over het delen gehad. Hoe gaat dat werken enzo en willen we dat ze onze community daarvoor instappen of brengen we de mogelijkheid in hun eigen community. Etc

Graag zie ik van Oscar vanavond alvast een document over de effecten enzo verschijnen op de dropbox. Ik heb dat echt nodig om de verschillende middelen die je de bonsai toedient uit te werken ^^.
Hier hoeft geen conclusie aan verbonden te zitten. Het gaat me vooral om de informatie.
We moeten ook vast stellen wat er toegediend gaat worden en wat we daarvan belangrijk vinden en wat niet.

We hebben afgesproken om morgen(woensdag) de les van 11.00 te pakken. Daarna gaan we ff zitten met zijn 3en om het over de mechanics te hebben. Ik zou graag deze week al een eerste paper prototype testen ^^. Hoe eerder we weten of die werkt hoe eerder we digitaal kunnen bouwen enzo.

Ik ben vanavond op een verjaardag en kan dus niet veel meer doen. Als er wat dringends is bel me dan ff.

Tot morgen fellow senseis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten