maandag 8 februari 2010

Games en zeau

1. Above the Influence website "games"

1. Above the Influence is een Amerikaanse anti-drugs site. Met ontzettend suffe games en een hoop gewauwel. Ik bedoel, eerst lekker worden gemaakt met een race game, wat dan weer een quiz blijkt waarbij je je auto pimpt? I mean... breaking my balls here.

2. Ranj' Divo's Buzz

2. Ranj' Divo's Buzz. Wederom een quiz (WTF?) Tja, de stijl is op zich wel grappig, maar ontzettend generic Jetix materiaal. Misschien daarom niet zo heel slecht gezien de doelgroep, maar ik krijg het warm noch koud van.

3. Newgrounds games

3. Newgrounds games. Deze games worden natuurlijk voornamelijk door hobbyisten gemaakt, wat soms echt hilarische slechte games oplevert. ik zou zeggen, speel ze hier! en check Retarded animal babies over drugs, die shit is echt insane!

Laat ik er maar niet omheen draaien:

- de meeste "games" die ik tot nu toe heb gespeeld zijn verkapte quizjes. Zelfs die van Ranj! En belerend ook.
- Visueel gezien zijn de meeste niet heel erg aantrekkelijk, en dan druk ik mezelf nogal eufemistisch uit.

Dudes, dit moet anders!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten