vrijdag 5 februari 2010

Enquete Q&A

Even antwoord op de vragen uit de e-mail van Oscar (die alleen naar Tom verstuurd was):

Ik ben van plan om de enquete in het begin van volgende week af te nemen, het liefst op maandag & dinsdag, maar ik weet niet of ik eerst moet bellen naar scholen of dat ik gewoon naar binnen kan lopen.

De volgende vragen ga ik nog toevoegen:
- Als je nog nooit drugs hebt gebruikt, denk je het ooit te gaan doen?
- Van welke van de volgende drugs heb je wel eens gehoord? (Evt. zelfde lijst als dat ze aan kunnen vinken bij de vraag "Welke drugs heb je wel eens gebruikt?" Oscar kijk hier even naar a.u.b.)

Oplevering van Research is inderdaad het fijnst in een .doc, .pages of evt. .txt
Opmaak is niet nodig dat regel ik wel apart voor het document van Lies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten